COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Monday, January 4, 2010

mcm2 ragam !

bismillahirrahmanirrahim . .
Ari ni ari isnin da .
Ptutnye claz da start .
Aku da el0k2 siap nk p kolej,,mmber aku ckp,,en.taufiq cuti la plak .
Dh tu aku pn ape lg,hppy la,naik bilik .
Da 1/2 jam aku lepak kt ats,mmber aku td tu tetibe ckp,en.taufiq x cuti .
Dgn rase bengang,tension,sakit ati,aku pn dgn rase malasnye menghasut kwn2 supaya xya g claz . (MUAHAHAHAHA) .
Tp aku tau diorang sume pn mls jgk . Huhuhu .
Bkn salah aku sowg je la .
HmMm,aku lepak ar kat bilik nh,sambil dgr radio,lepak2 .
Dlm kul 2 lbih,aku terpengaruh dgn angin yg sepoi2 bahase kt luar tuh,aku pn tertio la dgn nyenyaknye . HAHA.
Ade lg 1 bnda jd td, aku mmpi sumthing yg agk mnakutkan la .
Aku x bape igt sgt mmpi tuh .
Tp yg aku igt,aku mcm ade penyakit yg boleh mmbawa maut !
siot ar !
cuak doe .
Aku igt lg,dlm mmpi tuh, aku tnye kt kwn2 aku,kt family aku,nape dirg rahsiekan pnyakit aku .
Tp setiap kali aku tnye,diorg akn rse sedih,pstu nangis .
Aku pn ape lg,knpem ar nangis jgk .
Especially bile aku tgk ABG DAUS nangis . Cdey gler .
Bile aku tersedar dri tdo,aku dpt rse aku nangis btul2 .
Air mata menitik taw . Hurrmmm.
Aku cter kt hana,tp dy ckp mybe itu mainan tido je kot .
Xya pkir sgt la .
Abg Daus pn pnh ckp dlu,klau mmpi selain waktu mlm,bkn betul sgt .
Setan je tu kot .
ermmm.
Harap2 cmtu la .

~My bro Firdaus~





No comments:

nuff