COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Thursday, April 22, 2010

b0san + bad news utk kawan saye

salam .
hee , act td aku saje gatal2 men kuiz2 yg tersedia kt fb tuh .
da bosan yg teramat2 sgt la ni -.-"


pastu yg bwh nh sebahagian dr kuiz yg aku jwb :



Kajian Mengenai Bulan dan sikap anda, yang telah dijalankan oleh Yang Berbahagia Dato' Dr. Fadzilah Kamsah.


CikQyn lahir pada bulan Mac.
Sifat orang yang lahir pada bulan Mac biasanya:


1: Berpesonaliti menarik dan menawan.
2: Mudah didampingi.
3: Sangat pemalu dan pemendam rasa.
4: Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.
5: Sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran.
6: Suka pada kedamaian.
7: Sangat peka pada orang lain.
8: Sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain.
9: Tidak cepat marah dan sangat amanah.
10: Tahu membalas dan mengenang budi.
11: Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam.
12: Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.
13: Suka berangan-angan.
14: Suka melancong.
15: Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.
16: Kelam kabut dalam memilih pasangan.


Kajian Oleh:Dato Dr Haji Fadzilah Kamsah


hee,aku nk kumen sket la psl kajian tuh .


1st skali - urmm aku rse xde kne ngn aku k0t . huhu~
2nd - maybe ^^,
3rd -pe
malu tu kalu ngn 0rg2 yg aku xbape knl je . klau ngn mmbe , aku ni seorang yg sgt2 gile ! ahaha~
4th - hehe~

5th - SANGAT SETUJU ! ~

6th - betul betul :) xske kec0h2~

7th - peka ngn org sekeliling,mata ni xleh duk diam2~

8th - kerjaye ape ek ? urmm hihi~

9th - xcepat mrh sbb slalu pendam dlm haty jek . huhu~

10th - alhamdulillah (",) ~

11th - sangat tajam ! heheh~

12th - wow dendam ! bahaye2~

13th - hobiku di mase lapang~
14th - suke suke (^^,)~

15th - manja ke ? ngn mak abah kot . ngee :D ~

16th - haishh kelam kabut ni~



ahaha !
tu je k0t .

ehhh ! lupe lak .



td kan , ade laptop s0rang mmbe
aku ni ilang .
ilang time ktorang kuar mkn2 jap td .
siannnnn die :(
letak dlm bilik yg berku
nci pn bleh ilang .
mesti byk bnda die nk kne fkir .
assignment lagi kt dlm tuh .
haishh knape la kejam sgt si pencurik tu .





mungkin ke die sedih cmni ?






hurmmm xpun.....

camni ?







ape2 pn,byk2 la bersabar ye wan @ Zakwan Miswan .




*adios,salam*

No comments:

nuff