COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Monday, May 24, 2010

bayar hutang tag yg lame tersimpan =P

salam . urmm hari ni aku nk bayar hutang tag ak ngn kak siti . da lme da tag ni , aku baru teringat nk reply . hehehe . maap ye kak :) rsenye da rmai org yg pena wat tag lembu ni .





syarat2 sebelum terima wasiat ni :

1) thanks & link the person that gave you the cow
**http://skizofrenia6246.blogspot.com/


2) bagi balik wasiat ni kat 7 blogger yang paling aktif
**urmm alamak rasenye wasiat ni da mai yg kne tag sblm ni..tak payah tag2 lagi la..sesape yg terbace ni,klau rse nk amik,amik la yer :P


3) bagitau diorang ni yang diorang dapat wasiat dari org kaya kg sepening lalat

**orgnye pn xde,s0 xpayah la ye..hihihi


4) berikan 3 perkara yang anda selalu buat sambil tgk tv

**1) peluk spongebob :D
**2) men sms..ahahah

**3)berfikir..hehe



5) apekah 3 makanan pelik yang anda pernah makan

**alamak xigt la plak..huhuhu



6) berapa kawan dah kawan kat facebook anda

**725 org


7) cmne korang berjumpe spouse / pakwe / makwe

**lalalalalala,,


ahahaha da abes da kn ?

*adios,salam*

No comments:

nuff