COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Sunday, May 23, 2010

mcm yg dh dijangka la..

salam .
haa ari ni aku nk membebel lagi la .

smlm xdpt bebel :P

td aku blogwalking .

kebanyakan blog sume citer psl result af smlm .
huhuh mcm yg da dijangka lah , shahir dpt jd juara .
1st time owg Perak dpt juara ni .

congrats bro ! u deserve it :D

t bleh ar bwk jln2 nek kete baru tu ek .
haha !
hari ni mmg muke die je la kat dlm paper .
lagu baru die tu pn bleh tahan la , syok jgk .

tp performance daus smlm pn oke gk :D

daus dpt num 3 . huhu . (suda dijangka jgk ni)
urmm lepas konsert smlm aku usha2 la kt chnnel @15 astro tu ,
rmai lak yg xpuas aty ngn result.
ape2 jela manusia2 ni .
ade yg ckp shahir tu "juara recycle" la , "suara xbest" la , "xde aura" la , mcm2 lagi .
kne kutuk jela si shahir tu .

diorang kutuk2 pn , hadiah2 sume shahir gak yg punye . hohoho~

kat formspring aku pn , sume nk tanye psl shahir -.-"

suh kem sl
m pn ade .
aku bkn jmpe die ag pn , nk kem slm cmne lak .

tu msti si pminat2 shahir la tu . hehe .

hah ape lagi aku nk ckp ni .

da la kot . xmau ckp byk2 sal af . hehe .
oke la ye ,
*adios,salam*


p/s : yg ni pic si daus lak . (side tepi je aku kasik)
ahahahaha (^^,)

No comments:

nuff