COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Thursday, May 6, 2010

tag dri Insan Biasa (incik halim hasan)




1~ Adakah anda happy skang ??
++ wat mase skng ni aku bleh la dikatekan happy :) tp klau aku jwb tag ni sblm aku balik cuti sem ari tu , makin brganda2 la happy aku . hihihi :P

2~ Kenapa anda happy??
++bile aku dpt ape yg aku nak . bile aku dpt abiskan mse ngn org2 yg aku syg . (wink2) bile aku bebas drpd assignment n presentation . hikhik :D

3~ Apa yang membuatkan anda happy??
++haah laa , soalan ni kan sme je ngn soalan yg ats ni . adeyhh . tanak jawab . ngeee~

4~ Pernahkah anda menerima TAG??
++pernah , pernah & pernah . huhu .

5~ Nyatakan warna yang anda suker??
++merah , hitam , putih

6~ Berikan kepada 6 orang yg kamu mahu tag.sila beritahu kepada orang yang kamu tag supaya dapat respon(nak lebih pun boleh kurang pun boleh)

1) shero syra :)

2) super syro :)
3) sis aidy :)
4) abg jie :)
5) kak siti :)
6) shera adek :)

7~
Nyatakan sifat orang yg anda tag..nak tulis panjang berjela pun takpa..asalkan anda happy..
1) shero syra
++die ni mmber kelas aku time kt skola teknik dlu . sorang yg sgt cumel n manje2 gitu (xtipu ni) . sgt happy go lucky orgnye . mmg sesuai sgt la klau die ni jawab tag yg happy2 cmni :P die penah tag aku sblm ni . tengsss :)

2) super syro
++pasan tak nme die ni lebih kurang ngn org yg aku tag kt ats ni ? actlly die ni bf si syra . super nmenye . skoolmate aku kt teknik gk , tp die dak elektrik . diorang mmg match gile laa . same cntik n same padan . saje nk tag die ni sbb ari tu akubce blog die , die kate xtau nk tulis ape . so , amik keje umah ni super ,, aku kasik dgn seikhlas haty :P
3) sis aidilia
++haa die ni junior aku time kt teknik gk . juge merangkap gf kpd classmate aku si acap gile . hihi aidy jgn mara :P Die ni pn rajin tag aku . time ksh bebyk la yer :) blog die ni pn antara byk2 blog yg slalu aku singgah . best jgk entry2 die . klau xcaye , jom la tengok .
4) abg jie
++hihihi yg ni student degree kt uthm . (nme je student degree , prangai cm bdk2 gk ) ahaha~ die ni org klate sejati ouh . kenal pn sbb die ade dtg mse program akademik kt teknik dlu . ehh sume psl teknik je ni . wlaupun aku tau die ni da xnk bkak blog die da , (malas nk update die kate) aku nk tag jgk . xkire xkire . yelaa , aku dpt tag ni pn dri housemate die , abg halim tu . credits to abg halim hasan . huhu . aku mmg suke mncari pasal ngn die ni . die pn suke buli aku jgk . welllkk la pkcik singa :P
5) kak siti
++yg ni kawan abg aku , mimi (kwn ke?) hihihi . disebabkan akak ni aktif gk la dlm dunie blog ni , aku tag la lagi skali . (aku ade hutang 1 tag ngn die la , baru sedar ni .) hihihi nnti bile2 sy jwb tag yg tu lak ye:)
6) shera adek
++wahh ni la kawan aku yg beshh . aku msuk tmpt blaja aku yg skrg ni pn sbb die la . minat ktorang same . die ni satu claz ngn aku mse kt teknik juge . ktorang da rapat sejak skola , smpai ade org ckp ktorang ni kmbar . huhu . dgn prwatakan die yg manje2 n intonasi prcakapan die , kami panggil die "adek" . manje sgt2 taw dek . hihihi . harap2 frenship ktorang kekal smpai bile2 la . aminnnnn~
7~ ni soklan cepu emas ini..adakah anda happy dengan apa yg anda ada?
++alahmdulillah wat mse skng ni aku happy ngn ape yg aku ade . fmly yg bhgie , kwn2 yg mmg best n slalu mnceriakan hari2 aku . klau xde diorang ni , xtau la cmne idup aku .

haa tu je kan ?

*adios,salam*




No comments:

nuff