COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Tuesday, June 8, 2010

Tiada Tajuk Yang Sesuai..

salam..hmm da msuk ari selasa da ni..da seminggu lebih aku ade kat sni..xlame lg aku balik la uma..xleh blah nk lepak sini lame2..b0sannn siot..da la sorang2 je..huhu..xde mmber nk cari gado..hari2 buat mende same je..xbyk choices lol..hari2 aku kne tgk citer yg same je kt tv..drpd aku xpena layan,skng ni aku terpakse layan lah..haha..ari tu angah ade bawak jalan2 kt pekan Kangar..xde pape pn sane , bese2 je..tp aku ske bile lalu kt laut n sawah padi sini..cantik sgtt :) da la..aku nk ckp psl mende lain nih..hati aku da mule x tenteram balik ni..had0i..apesal la aku leh terjumpe plak..jumpe sape?? *syyhhh* skng ni da dok terpkir je ni..makin xtenang aku sorang2 kt sni..huwaaaa!! cmne lah bleh jumpe plak kan..tu laa kau ni! (mara diri sndri) da xbleh stop pkir plak..ade ape2 x yg bleh wat otak kite refresh dgn sndrinye? nk tekan button shotcut F5 kt mane plak nih..xp ade ke button shortcut CTRL + Z utk undo balik ape yg da penah jadi dlu tuh? ahahaha (obses ngn photoshop plak dh) kalau la ade cara nk wat kite lupekan sumthing yg xperlu dlm otak kite nih..ishh doraemaon!!! tolong!!! tlg bawak alat penyelesaian masalah utk aku!! hihihi.. hmm da la tuh..membebel byk2 kat sini pn xsettle gk masalah aku ni..huhu..smpai sini jela kot..klau pnjg umur,aku update ar lg len kali..huhu.. *adios,salam*


w0ahh teruknye muke stress ni.aku xsampai tahap ni lg ar..hehe



hmm..yg ni ade la sket2..aku slalu simpan masalah sorang2..huhu



haa bile la doraemon ni nk dtg tolong settlekan masalah aku??
ahahah




ehh ni doraemon yg real punye..siap kemba 3 lagi..
pandai btul diorang edit..klau la aku dpt ni..hihihi :)

1 comment:

Jiemache said...

sian kucing tu kne cat....

nuff