COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Sunday, July 11, 2010

Aku Ke Yang Bersalah ?

Assalamualaikum..
Aku baru je dapat masa nak update blog ni...
Sebelum ni tak dapat nak buat sesi blogwalking..
Lepas publish entry ni,aku nak terus merayau kat blog kawan-kawan..
Aku nak cerita satu benda ni..
Semalam aku ikut ayah & emak aku pergi kedai..
Tengah aku seronok-seronok memilih baju,tiba-tiba aku ternampak sorang lelaki ni..
Mula-mula terpandang sekejap je,lepas tu aku pandang la lagi sekali..
Sebab aku rasa macam biasa tengok je muka dia ni..
Macam ex-skoolmate aku dulu je..
Tapi course lain-lain la..
Aku pernah cakap dengan dia dulu pun sebab kitorang kena berurusan 
untuk Kelab Kokurikulum Bola Tampar kat sekolah dulu..
Dia jadi Pengerusi,aku pulak jadi Setiausaha..
Mesti la banyak nak kena bincang kan..
Semalam dia pun gaya macam kenal aku jugak..
Tapi aku anggap macam aku salah orang je la..
Muka dia pun lain sikit..dah 2 tahun kot tak jumpa..
Dah lama-lama sikit kat kedai tu,aku pun nak gerak balik la..
Tak sangka pulak timing aku nak gerak balik tu sama dengan dia..
Dia park motor pun kat sebelah kereta aku pulak tu..
Aku nampak dia macam tersengih-sengih je..
Lepas tu aku terdengar dia bercakap dengan member dia..
Baru la aku dapat konfirmkan yang dia ni member aku tu..
Dalam hati aku dok kata ; "Nak tegur ke taknak ni..hadoiii..."
Last2 aku tak tegur pun sebab masa kat motor tu ada ramai kawan dia..semuanya lelaki..
Segan siot...

 Lepas tu aku kuar status kat fb aku...



mmber2 aku pikir lain pulak..ish3x...

Alamak..
Aku ke yang bersalah ye ?

*adios,salam*


11 comments:

misyamissyou said...

ahaa..biase la tu..takut nak tegur..takot slh org..lg plak kwn2 dia ramai...lelaki plak tu

mohdzulhida said...

tegor je...hati kering...next time tegor..xtegor kite xtaw!

kAziShA said...

@misyamissyou : haa tu la pasal..segan dengan kawan2 dia lagi..huhu

kAziShA said...

@mohdzulhida : wahh tenkiu2..insyaAllah akan menggagahkan diri untuk menegur next time..

shera said...

ape la ekin niihhhh..
jgn slah kn diri sendri lg yaa..

shera said...

tebalkan muke..
tegor je..
dah2..jgn slh kn diri lg yaaa

Dark Half said...

takpe la, mmber awk fhm kot, tu psl dia cam sengih² gak...

Cik Yuki said...

huhu biasa la tu. ak pn kalo jmp mmber lama mcm kau la. bkn ta nk tegor tp ad sbb2 t'tntu. lg2 memori ak low...

rlx sudah k. tq.
lwt blog ak lg k ^_^ peace

kAziShA said...

@shera : okey adek..tengs :)

kAziShA said...

@Dark Half : sy pun rasa mcm tu jugak..huhutengs yup :D

kAziShA said...

@Cik Yuki : hehe..sama la kite (^^,)

nuff