COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Saturday, July 17, 2010

Bersyukur Dengan Pointer Baru..

Assalamualaikum..
Wahh tak boleh tido lagi nih..
Semalam aku cek pointer..
Pelik sikit kolej aku ni..nak kena telefon cawangan kursus masig-masing baru boleh cek pointer..
Mula-mula aku bajet pointer keluar 20hb ni..
Tapi tadi aku dapat panggilan dari kawan aku,dia kata dah boleh cek..
Rasa berdebar-debar jugak masa nak telefon tu..
Cuba sekali,line busy..Cuba lagi banyak-banyak kali..
Last2 aku dengar suara pembantu..
Dia mintak nombor matrik (nombor pelajar) aku...
Gelabah punya pasal,aku boleh tak ingat langsung..haha memang stok kena gelak je dengan pembantu tu...
Aku bagi nombor IC je..serius tak dapat ingat nombor matrik masa tu..
Yelah mana tak nya..cuti dah menjangkau bulan ketiga dah ni..lama gila..
Otak pun dah berkarat ni..Nasib baik lah esok nak balik hostel dah..heh..
Owhh berbalik pada pointer tadi..
Macam ni lah petikan pebualan tadi.. 

**********************************************************************************
Pembantu   : *sebut nama penuh aku*
Aku            : Haa saya lah tu..
Pembantu   : Betul ni?
Aku            :  Betul la..
Pembantu   : Hmm ok lahh ni..
Aku            : Apa yang ok?
Pembantu   : Ok lah pointer ni..GPA 3.++..CGPA 3.++...(tak payah cerita lah ye...huhu)
Aku            : Owhh yeke..adoiii
Pembantu   : Lahh..kenapa adoii plak?
Aku            : Ehh takde apa-apa..hihi..
Pembantu   : Nanti cek gred subjek masa pendaftaran ye..
Aku            : Ye..time kasih ye..
Pembantu   : Tahniah..
********************************************************************************

Lahh pakcik ni..tahniah kenapa plak..Sedikit kecewa kot dengan GPA ni..
Tapi masih bersyukur dengan kurniaan Allah..ini saja lah yang mampu aku dapat dari usaha aku selama ni..
Syukur juga sebab masih dalam Dean's List..Alhamdulillah...



Aku sudah mula tanam azam baru sempena semester baru...
Semoga segalanya tercapai la hendaknya..
Amin..

Sekian..
*Adios,wassalam*


8 comments:

xazryx said...

3++ da ok tu .hehe .

kAziShA said...

@xazryx


tengsss :) kecewa sikit sebab ade penurunan dari sem lepas..

FarHa said...

tahniah...kekealkan tau DL tu ye..jatuh poon masih DL kire ok kan..

Che Armster said...

congrats D-list :)

FareedSairi said...

Teruskan usaha...selagi ada masa dan ruang, kita sentiasa berpeluang untuk memperbaiki ke arah yg lbh baik

kAziShA said...

@FarHa :


tq2..harap dapat up lagi la utk sem2 akan datang..

kAziShA said...

@Che Armster :


tengs..alhamdulillah :)

kAziShA said...

@FareedSairi : InsyaAllah akan diteruskan lagi :D

nuff