COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Thursday, July 22, 2010

Buka Buku Baru..

Assalamualaikum..
Hari ni aku & kawan-kawan aku mendaftar untuk sesi pengajian Semester 3..
Bangun pagi bersemangat nak daftar awal,ketuk-ketuk pintu jiran sebelah bilik..
Tunggu bas,lama sangat pulak..
Apa lagi,jiran-jiran datang berkumpul kat bilik aku..
Biasalah kan..Mengumpat Menceriakan pagi kami dengan gelak-ketawa yang mampu membangunkan jiran-jiran yang sedang lena diulit mimpi..
Bila bas sampai,semua turun dengan semangat yang baru untuk mendaftar..(haha!)
Lain pula kisahnya dengan dua orang kawan aku,Mied dan Nas yang berdebar-debar sebab diorang belum tahu pointer masing-masing..
Sampai saja di tempat mendaftar,kami terus ambil giliran..
Mula-mula tak ada orang sangat,tapi bila pandang belakang je,ramai pula pelajar sedang beratur panjang menunggu giliran..
Kami agak bernasib baik sebab tak perlu tunggu lama untuk selesaikan pendaftaran..
Selesai daftar,kami mendaki naik bangunan tingkat 5 (penatt siot !) untuk selesaikan urusan salah seorang daripada kami..
Owh terlupa pula,sebelum tu kami singgah kat Unit Peperiksaan untuk mengambil slip keputusan kami..
Walaupun gred-gred yang aku dapat agak mengecewakan,( 3A,3B,1C) aku tetap bersyukur juga beserta azam untuk perbaiki diri aku pada semester-semester yang akan datang..
Semoga kami semua dapat meningkatkan lagi prestasi kami unutuk semester yang baru ni..AMIN..

Sesi berkumpul beramai-ramai sambil mengumpat bergelak-ketawa
*sila abaikan apa-apa yang tak patut di dalam gambar*






Till then,
*adios,wassalam*

6 comments:

n@m@n said...

Nanti dah habis belajar akan rindu zaman tu.hoho


Entri terbaru chekgu

nak header percuma tak?

tfa_purpleclover said...

blaja mane ye? kos pe?

shera said...

ekinnn!!!!
adk xdaftar lagi...
tolong teman kan..plezzz

kAziShA said...

@n@m@n :


hehe betul betul :)

kAziShA said...

@tfa_purpleclover :


blaja kat yayasan melaka..
kos teknologi multimedia :D

kAziShA said...

@shera:


w0kehh takde hal la..

nuff