COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Friday, July 9, 2010

Congrats Wishes Untuk Silent Readerku !

Assalamualaikum..
Hari ni tak tahu nak membebel apa..
So aku nak bagi ucapan special untuk salah seorang 
"silent reader" blog aku yang tak seberapa ni..
Nak tahu ke siapa orangnya?
Hmm jap2..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tadaaaaa !! 


Inilah "Silent Reader" yang aku maksudkan..

Dia ni roommate aku..
Mied nama dia..
Selalu baca blog aku secara senyap-senyap..hahah..
Ucapan special untuk dia :


 Haa amik kau sebesar-besar ucapan aku bagi..hihi..

Ucapan tahniah untuk dia sebab berjaya lulus test JPJ semalam..
sebelum test semalam dia message aku,
dia cakap dia tengah cuak + gemuruh nak jumpa incik JPJ..
Siap mintak surah-surah yang sesuai untuk hilangkan gemuruh lagi..
hihihi..akhirnya dia lulus sudah :)


Ucapan untuk mied : Tahniah geng..kan aku da kata,tak ada apa-apa pun..rileks sudah..heh..kau memang terbaek la mied..thanks sebab jadi kawan aku yang super super super besh selama ni..semoga persahabatan kita berkekalan sampai la aku dah tak ada nanti okey :)




sekian,till then..
*adios,wassalam*


8 comments:

tqa.awesome.lagendary said...

tahniah2.
ingat sonang ke nk lepas JPJ.
sakit aw.
ohhohh
JempotDatangKeBlogTqa

xazryx said...

tahniah untuk dia gak sbb lulus jpj .hehe .slmt x kene ulang lagi .

Aril Lanang said...

salam utk Mied ..:-)

cLiQue_kAziShA said...

@tqa.awesome.lagendary : Mied kata JPJ yang menilai dia semalam tu,baik hati..hihihi :)

cLiQue_kAziShA said...

@xazryx : alhamdulillah tak kena repeat :)

cLiQue_kAziShA said...

@Aril Lanang : akan disampaikan..nak masuk line ke? hihikkk :D

hamidah sholihin said...

hehehe,selamt xkne ulang..
blehh pndu krte pas nie..

kAziShA said...

@hamidah sholihin : haha jangan lupa bawak aku jalan2 melaka :P

nuff