COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Tuesday, July 27, 2010

Entry Kelam-kabut...


Assalamualaikum,..
Aku tengah ada masa free ni..sambil tunggu kelas yang seterusnya kejap lagi..
Aduhh sepaptutnya dah lama aku sampai kat bilik..tapi tunggu bas kolej sampai nak dekat 1 jam..dah bazir masa dah kat situ...
Tadi aku masuk kelas yang pertama untuk semester ni..kelas Rekaletak Grafik/Graphic Layout..
Tak belajar pun lagi,baru mula pengenalan je..
Jumpa budak-budak kelas aku yang masing-masing datang dengan otak berkarat sebab terlebih cuti..hahah..
Ada 5 orang ni kawan-kawan lelaki aku ni,pagi-pagi lagi dah berdepan dengan masalah..
Sebelum masuk kelas tadi diorang kena marah dengan lecturer..ada sikit salah faham..
Bila msuk kelas,masing-masing buat muka ketat je..huhu..takut aku tengok..
Apa-apa pun harap diorang semua okey lah..
Lelaki biasanya marah tak lama..kalau perempuan lain macam sikit..hihi,..
Alamak..nak kena siap-siap ni..nak gerak pegi kelas yang seterusnya..

*adios,salam*

5 comments:

diraja22 said...

belajar rajin2 tau..
jgn smpi kena marah..

diraja22 said...

belajar rajin2 tau..
jgn smpi kena marah..

kAziShA said...

@diraja :


heheh..tenkiu2..insyaAllah :)

mutiaraindahspa said...

banyakkan senyum..nanti semua okay.

kAziShA said...

@mutiaraindahspa :


thanks :)

nuff