COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Monday, July 5, 2010

Have A Tea With MiszLuLLaby =]

contest by miszlullaby
Make custom Glitter Graphics

salam..tadi aku cek shoutmix,lepas tu terjumpa pulak jemputan untuk sertai kontest dari MiszLuLLabY :) disebabkan aku tengah tak ada kerja sekarang ni,aku pun rase macam nak join..mana lah tau ada rezeki nak dapat Teh Lipton pelbagai perisa dari Moscow..hehe..

ini lah teh yang dimaksudkan :
 

hmm macam best kan ?

okey,ni syarat-syarat penyertaan..tak susah pun :)
 
  1. Be her follower. [ http://miszlullaby.blogspot.com ]
  2. Just make a post about this contest.Dont forget to put the banner as well.
  3. Tag one of your friend.
  4. Leave your link below her post so dat she can check it.
  5. she will pick the winner randomly.So,jangan lepaskan peluang nak rasa teh yang best ni!Susah tau nak carik!=D
 

    owh hampir terlupa nak tag seorang blogger..aku pilih  
 
jom la kita join ramai-ramai..klik sini ye  

*adios,salam*
 

 
 

1 comment:

Hamzah Ian said...

haha.. nice la.. beli je kat kedai teh tu.. best2..

nuff