COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Thursday, July 8, 2010

Jom Cek Saman Online =]

Assalamualaikum..
Selamat pagi semua..
Tadi aku berblogwalking sekejap..
Kebanyakannya bercerita pasal World Cup especially pasal "giant match" yang aku sebut-sebut semalam..
Ye..aku tahu lah..team terakhir yang aku support tak ada harapan nak dapat World Cup tu..
Nombor 3 @ nombor 4 je la yang mampu..
Cuba lagi la ye lagi 4 tahun..hihi..
Hm aku nak share satu link yang best kat semua ni..
Ada siapa-siapa nak cek saman JPJ secara online tak?
Cepat cek kat sini.. klik sahaja Cek Saman JPJ Online..
Manalah tau ada kesalahan yang tak disedari ke kan..
Cepat cepat ! Jom cek saman !


p/s : aku nak gelak kuat-kuat ni..HAHAHAHAHA

*adios & wassalam*


2 comments:

Sendra said...

memang kan?sekarang semua orang cerita pasal wc..memang dah macam fenomena dah..kalau nak cerita benda sama kang bosan juga kan??

pasal cek saman online tu,baguslah jpj dah buat macam tu..senang sikit..kan sekarang semua benda di hujung jari kan??

http://www.kuehtart.com

cLiQue_kAziShA said...

@Sendra : hihi memang semua pasal WC..tapi musim WC da nak tamat da..

yg pasal saman tu,mesti incik sendra tak cuba lagi kan? cuba la cek dulu..saja gurau2..huhu :P

nuff