COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Wednesday, July 7, 2010

Tag From Cik Norfa Lyana =]

salam..selamat hari rabu..hihi..semalam aku tak tengok semi-final World Cup pun..mengantuk sangat..tapi awal-awal pagi tadi sebelum solat Subuh,aku dapat message pemberitahuan pasal keputusan match semalam dari Maxis..jangan jealous yer..hihikk :P semua orang dah tau kot,Netherlands berjaya masuk final..aku dengar cerita,Uruguay main pun dahsyat gak semalam.. malam ni pulak ada "giant match" antara Germany vs Spain..w0ahh aku tiba-tiba dah jadi supporter Germany pulak lepas England, Portugal & Argentina kena balik kampung tanam jagung..(sila jangan cakap aku macam lalang) Spain tak payah pergi final lah..pedulik hapa aku dengan sotong kurita yang seronok sangat dok meramal-ramal pemenang tu?? hahaha..aku mula terpikat dengan corak permainan diorang masa Germany vs Argentina hari tu..walaupun aku ada la sikit rasa kesian dengan si Messi masa tu..hihi..tapi nak buat macam mana kan? bola tu bulat..macam-macam boleh jadi..

ehh apa kes lah aku membebel bayak-bayak ni..sebenarnya aku nak jawab tag dari Cik Norfa Lyana.. tengs banyak-banyak yup sebab sudi tag :)


1) Ini antara soalan-soalan matematik yang mesti dijawab :

a) Apakah nama makanan kegemaran anda ?
Nasi Goreng Pataya

b) Anda berasal dari mana ?
Perak Darul Ridzuan 
(poyo je nak jawab full..hihihi)

c) Hobi anda ?
Adobe Illustrator & Adobe Photoshop (^^,)

d) Warna kegemaran anda ?
Merah,hitam & putih..

e) Apa perasaan anda semasa menjawab tag ni ?
seronok sebab tangah tak ada kerja :)

2)tag 2 orang yang anda mahu

sekian..
*adios,salam*

3 comments:

♥♥♥zakiah♥♥♥ said...

tag zakiah jugak. =)

nurulnazihah said...

thnks for tag. if ade ms, i update post :D

nurulnazihah said...

thnks for tag. if ade ms, i update post :D

nuff