COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Thursday, August 26, 2010

Doa Buat Seorang Sahabat...

Salam..

Sahabat..
Aku mintak maaf atas segala kekhilafan yang pernah aku buat selama ni..
Aku mintak maaf kalau kau pernah terasa hati dengan apa yang aku katakan sebelum2 ni..
Aku mintak maaf kalau aku berubah, tak seperti sediakala lagi selepas ni..
Aku mintak maaf kalau aku banyak menyusahkan hidup kau selama ni..
Aku mintak maaf sebab tak mampu nak jadi sahabat yang terbaik untuk kau..

Aku doakan kebahagiaan hidup kau..
Aku doakan kesejahteraan hidup kau..
Aku doakan kau bergembira dengan keputusan kau..
Aku doakan semoga kau dapat kecapi apa yang kau inginkan..
Aku doakan semoga kau tersedar dari lamunan..

Amin Ya Rabbal A'lamin..

Aku cuma mahu yang terbaik buat sahabat-sahabat yang aku sayang..

*adios,salam*


2 comments:

Mario said...

bagus betul ni...bertuah la sapa yg jadi sahabat kazisha...

kAziShA said...

@Mario : hee,,sekadar doa ikhlas ^_^

nuff