COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Monday, August 2, 2010

Gelabah Lagi Hari Ni..

Assalamualaikum..
wahh da seminggu tak update nih..just dapat blogwalking sikit-sikit je last week..
Itupun dengan keadaan yang kelam-kabut..actually hari ni pun aku still busy lagi..
Sekejap lagi lepas maghrib aku dah nak kena bersiap untuk pergi kelas malam pulak..
Hmm nampaknya dah agak bersawang la blog ni..nasib baik lah ada lagi orang yang sudi jenguk-jenguk kat sini walaupun tak diupdate..terima kasih lah ye :)

Okey lah berbalik pada kisah hari ni..jadual kelas aku memang sangat full & packed untuk hari isnin & selasa..
Tapi paling parah hari Isnin lah aku rasa..sebab ada kelas malam..
Tak pernah-pernah ada kelas malam..tiba-tiba je sem ni ada pulak..
Start dari pagi tadi,aku masuk kelas English For Bussiness Communication..
Seronok jugak lah sebab lecturer kitorang,Miss Tan buat game untuk kami..
Ye lah..pagi-pagi,muka masing-masing nak macam biskut kering je  -.-"
Tapi alhamdulillah dapat faham apa yang Miss cuba sampaikan..

Next class, masuk pulak kelas Pengurusan Projek Multimedia (Cik Iradah)..
Cik Ira terangkan pasal proposal yang kitorang kena buat & submit dalam masa 2 minggu lagi..
Agak rumit jugak lah proses-prosesnya..harap-harap aku & ahli kumpulan aku dapat laksanakan lah projrk ni dengan jayanya.. (Aminn)

Ehh lupa pulak aku nak cakap..hari ni aku tersepak "tertolak" PC makmal yang kat bahagian kaki tu..
Sebelum ni dah pernah jadi macam ni masa kelas Encik Zahiruddin..haha..memang jadi bahan la aku kat kelas.. Kali ni pulak memang dahsyat gila lah PC tu terjatuh..aku pun tak tahu lah apa pasal aku tak selesa sangat dengan kedudukan PC tu..padahal PC tu tak ada pulak kacau aku..yang kaki aku ni pulak memang jenis tak diam..mungkin masa kecik-kecik dulu,kaki aku tak berbedung kot..heh..

Haha cukup lah kot cerita yang memalukan..
Lepas habis kelas tu,aku masuk kelas Senireka Pengiklanan pulak..
Ada presentation..nasib baik lah semua berjalan lancar je..
Budak-budak kelas pun semua jenis gila-gila,happening & sporting..
Lecturer Encik Azmal pun okey gak hari ni..

W0ahhh cepat betul masa berlari berjalan..
Da pukul 7 ni..aku nak kena bersiap..
Esok-esok aku update lagi pekembangan terbaru aku & PC sengal kat makmal tu..heh..

*adios,wassalam*

3 comments:

cik nur said...

insyallah penat lelah dan usaha pasti terbayar:)
gud luck blaja rerajin oke :)

cik nur said...

insyallah penat lelah dan usaha pasti terbayar:)
gud luck blaja rerajin oke :)

kAziShA said...

@ciknur :

insyaAllah..terima kasih yup :)

nuff