COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Wednesday, September 8, 2010

Award Raya & Cerita Home Sweet Home..

Assalamualaikum..
Aku dah sampai kat rumah ni..
Sempat lagi merayau-rayau jap dengan Abang Daus kat kL tadi..huhu..
Boleh selit sikit tak cerita sepanjang perjalanan tadi? heheh..
Pelbagai dugaan kot nak sampai kat umah ni -.-"
Mula-mula rasa bosan menunggu kat Melaka Sentral..
Lepas tu,naik bas KKKL..masalah seat rosak pulak..sakit tengkuk aku tadi..
Dari Bukit Jalil,naik train dengan Miera & Maz sampai Masjid Jamek.. (sampai terlepas waktu berbuka puasa)
Then,amik PUTRA sampai KL Sentral.. Masa nak beli tiket PUTRA tadi,ada pulak masalah yang mampu membuatkan aku tension..Dah la sorang-sorang je..HUUUUU~
 

Alamakkk..dah melampau-lampau pulak aku membebel kat sini kan..huhu..
  http://www.cute-smiley.com

Berbalik kepada tujuan utama entry ni.. 
Aku nak amik Award Raya dari Cik Tiezfatie Yang Comel :)
Thanks yup Cik Tiez..

comel kannn award ni ?


Berikut adalah soalan-soalan yang perlu dijawab..

Puasa penuh tak taun nie?
Faham-faham sendiri la..huhu


Kalo saya mintak maaf, awak sudi maafkan??
Pasti :)


Kampung kat mana?
Kat Tanjung Malim & Klang..



Awak rasa blog saya ni comel tak? kasi sebab sikit.
Blog Cik Tiez? Memang comel sangat..
Simple & kemas :)

 

Awak nak tag org, tag aje laa T____T
Untuk sesiapa saja yang membaca entry ni..



SELAMAT HARI RAYA BLOGGERS <3

 http://www.cute-smiley.com

*adios,salam*






2 comments:

carr said...

slmt hari raya..:)

kAziShA said...

selamat hari raya kawan lama :)

nuff