COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Sunday, September 19, 2010

Happy Birthday Gangster (^_^)

Assalamualaikum..


Entry kali ni specially dedicated untuk kawan terbaik aku..
First time kenal kat tempat study aku,masa nak pergi latihan bola tampar..
First impression aku,dia ni nampak macam sombong sikit..
Takut jugak aku nak tegur dia masa tu..hehe..
Bila dah lama kenal,aku mula rasa selesa dengan dia..
Dia ni jenis yang tak suka nak ambil tahu hal orang lain..
Atau dengan kata lainnya,tak suka jaga tepi kain orang..
Dia selalu abaikan je apa yang orang nak cakap pasal dia..memang sempoi..
Dia ni kadang-kadang agak "ganas" sikit lah..sikit je..tapi kadang-kadang lembut..pelbagai karakter..hehehe..
Pasal pelajaran pun okey lah..jenis yang suka bertanya..
Dah dua semester aku duduk sebilik dengan dia..
So far,aku rasa seronok bersahabat dengan dia..
Macam-macam perkara yang kitorang dah alami bersama..
Walau apa pun cabaran yang datang kat dia,tak kira la pasal keluarga ke,pasal kawan-kawan ke,dia tetap tabah & terima je..
Itulah salah satu kelebihan yang aku kagumi pada diri dia..



Special Untuk Hamidah @ Mied :

Happy birthday geng !
Semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki..
Semoga berjaya dalam setiap yang kau lakukan..
Semoga kau berbahagia dengan Manan yang kau sayang..
Semoga persahabatan kita kekal sampai ke hujung nyawa..


*Aku Sayang Kau*


Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday to Hamidah,
Happy birthday to you :)

*adios,salam*


5 comments:

Myra Arshad (: said...

happy birthday . :)

sebelas said...

selamat hari jadi gengster kampung pisang :P



http://nomborsebelas.blogspot.com/

kAziShA said...

@Myra Arshad :

Thanx :)

kAziShA said...

@sebelas :

Hahah ni gangster versi bahau :P

hamidah sholihin said...

hahaha,ak ketinggalan tok bce blog ko..pape hal,terima ksih bnyk2 ye...

nuff