COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Tuesday, September 14, 2010

INI CERITA RAYA SAYA...

[PERINGATAN : ENTRY KALI INI PENUH DENGAN GAMBAR]

Assalamualaikum..Haa dah masuk hari raya kelima dah ni..
Dah lama tak update kot..sibuk beraya pulak..heh..
Banyak cerita yang boleh dikongsi ni..


Hari raya pertama.

Selesai je solat sunat hari raya,aku & keluarga aku mulakan sesi bersalam-salaman & bemaaf-maafan..
Sambil bergambar sekali la..huhu..
Dah settle semua kat rumah sendiri,baru lah kami gerak ke rumah nenek yang terletak selang beberapa rumah je dari rumah aku..
(jauh sangat kan perjalanan nak balik kampung tu?)
http://www.cute-smiley.com

Sampai je kat rumah nenek,sedara-mara memang dah ramai..
Ada yang tengah makan,ada yang tengah sibuk bergambar,ada yang tengah tengok tv,ada yang tengah pujuk anak menangis,ada yang tengah make-up,macam-macam lagi la..
Macam-macam ragam kan?
Bila raya,macam biasa la kan,jumpa sedara-mara yang jarang jumpa sebelum ni..
Sedara-mara aku ramai pulak..memang tiap-tiap tahun meriah beraya kat sini..

 
ni sepupu aku,dari kecik rapat ngan dia..
makin maju dia ni..leh bagi aku duit raya tuuu..HAHA tengs Elfian..

dia ni boifren saya dari Brunei..
Aiman Hakeem yang sangat manja :)

Pak Long & family dari Kedah..

 
Anjang & family dari KL..


  
Ayah Tahrim & family..
Belum complete lagi ni..

 
Pakcik & Makcik bergambar bersama nenek..


 
Kaum-kerabat aku..

Selesai je sesi Family Photo,datang idea merepek dari makcik-makcik aku..
Diorang pasang-pasangkan sepupu-sepapat yang belum berkahwin lagi..
Kira gambar couple lah,tapi kat tengah-tengah still ada nenek kami..
Memang tak pernah dibuat orang..Semua sporting..haha..
Aku pun terkena sekali..Ish3x..
Antara pasangan-pasangan yang menjadi mangsa :

 
Adam & Najeeha
 
 
Hadi & Katrina

 
Haziq & Ain

 
Kyle & Ieka

 
Abg Hanis..


Huhh selesai gambar couple..
Lepas Solat Jumaat,semua family datang beraya kat rumah aku pulak..
Meriah sangat,sampai tak menang tangan..


 
Eqa & Najeeha on da way g umah aku..


 
Abg Endy mengetuai bacaan takbir & Doa Selamat..


 
       Ada sambutan birthday anak sedara aku..
Cupcakes yang sangat yummy ! 



Hari raya kedua.

Aku & keluarga beraya kat kampung emak aku pulak kat Klang..
Sebelah malamnya pulak,kami semua beraya kat rumah Mak Ngah aku kat Tanjung Malim ni jugak..
Tak banyak gambar,cuma nak sertakan gambar anak-anak sedara aku sedang bermain-main kat halaman rumah..sangat natural..

 
Okey selesai lah untuk kali ni..
Dah cukup panjang lebar dah kot..hehe..
Till Then,

*adios,salam*

8 comments:

chentaMAYA said...

meriah3. cupcake 1 wehh! haha

kAziShA said...

@chentaMAYA :

memang meriah..cupcake da abes :P

Cik Yana said...

berwarna warni ceria :)

Myra Arshad (: said...

waaahh. mcm best jer. ehee ;)

kAziShA said...

@Cik Yana : sangat ceria :)

kAziShA said...

@Myra Arshad : sungguh best..heheh :D

sebelas said...

salam aidilfitri :P




http://nomborsebelas.blogspot.com

kAziShA said...

@sebelas : same goes to u :)

nuff