COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Wednesday, September 1, 2010

Ya...Sepenuh Hati Aku...

Assalamualaikum..
Hari ni aku just nak share sebuah lagu yang dah menjadi "kegilaan" aku sejak kebelakangan ni..
Dalam satu hari , entah berapa kali aku dengar lagu ni aku tak ingat..huhu..
Aku pun tak tahu lah kenapa aku rasa lagu ni best..
Nak kata lagu baru,tak pulak..Dah lama sangat lagu ni..
Mungkin aku ni memang boleh layan lagu-lagu yang jiwang karat macam ni..
Tapi yang rock macam lagu-lagu Linkin Park,Simple Plan pun aku layan jugak tau..
Universal la kiranya..kata gila muzik pulak kan..hehehe..
Berbalik pada lagu yang aku nak share ni..lagu ni aku first dengar dari laptop sorang member aku, Mazliana Ali..(maz sudahhh)

 Maz yang sebelah belakang tu..
ada siapa-siapa rasa macam nak masuk line tak? hehehe :)




Okey..Jom lah kita beramai-ramai kembali ke zaman silam..
Aku kecik lagi kot masa lagu ni famous dulu..
LAYANNNN~




*adios,salam*


1 comment:

chenta said...

tak tau pun lagu ni..heheh :P

nuff