COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Sunday, December 19, 2010

Cupcakes & Piala Suzuki AFF

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..Fuhh terasa macam lama gila aku tak jenguk blog ni..Macam busy sangat je..Actually lately macam-macam yang aku kena settlekan..Salah satu daripadanya adalah kerja-kerja men"design"/mewujudkan satu blog untuk kakak sedara aku..Dia ada jual cupcake..Macam-macam jenis ada..Dia baru nak luaskan pasaran kat dalam dunia blog ni..Sebenarnya kali ni aku agak excited sikit nak siapkan blog tu..Aku pun tak tau kenapa..heheh..Memang macam-macam design cupcake yang kakak sedara aku tu buat..Cantik, sedap pulak tu..Rugi woo siapa tak try..Kat sini aku selitkan sedikit cupcake-cupcake yang dia pernah buat untuk customer..

Chocolate & Strawberry
Baby Shower Cupcake
Elmo Cupcake
Barney Cupcake
Love Cupcake
Chocolate Cupcake


Cupcake untuk saudara dari Indonesia

Elmo & Ladybird
Cake pun ada jugak
 Ehh..Tak pasal-pasal je aku jadi promoter pulak kan..hehh..Macam mana? Ada ke yang berminat? Kalau siapa-siapa yang rasa lapar ke, boleh lah cuci-cuci mata anda kat blog http://myketuhar.blogspot.com 
Confirm korang akan menelan air liur punya lah..huahuahua..

Ok lah, rasa tak lengkap pulak kalau aku tak selitkan sikit cerita pasal Piala Suzuki AFF..hahaa..Aku cuma nak cakap tahniah kat team Malaysia yang telah berjaya ke final..Diorang main memang smooth je tadi, especially kat bahagian defend..Owh tak lupa jugak kat Goal Keeper penyelamat yang memang hebat tu, Khairul Fahmi Che Mat..

Sewaktu beliau berambut panjang..Dah macam orang Jepun pulak aku tengok..
Wajah terbaru beliau

Ok lah, sampai sini saja..Esok aku dah kena kembali ke Melaka untuk meneruskan semester baru..Semoga segalanya berjalan dengan lancar..Amin Ya Rabb..

*adios, wassalam*





4 comments:

armouris said...

tahniah Malaysia!! info tentang bola sepak di SIHAT SELALU - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

Bit Zamri said...

perghhhhh..
cupcake cumel2 belaka....

NICK IRFAN said...

cupcake sedap dan keeper malaysia mmg hebat!!! tahniah!

Aizuddin Hanis said...

cantek cupcake ni..tp rs kureng sket.

nuff