COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Wednesday, December 15, 2010

GiveAway Akhir Tahun 2010

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..
Ini adalah entry GiveAway Akhir Tahun 2010 yang dianjurkan oleh TOK ESAH ..
Saya telah ditag oleh SHAHRIN OPPA yang sangat baik hati..Hehe tengs yaa Oppa ^_^

Sila klik SINI untuk maklumat lanjut

Azam saya pada tahun 2011 adalah untuk menjadi seorang yang sentiasa berdedikasi dengan apa-apa sahaja yang saya lakukan dalam kehidupan seharian saya akan datang..Memandangkan saya baru sahaja dapat tahu pointer saya untuk sem lepas, saya berazam untuk mengekalkannya atau meningkatkan lagi untuk semester yang akan datang..Saya akan cuba mengelakkan diri saya untuk mudah berputus asa dengan setiap ujian yang diberikan oleh-Nya kepada saya dalam setiap langkah saya kelak..Dari segi kerohanian pulak, saya berdoa dan berazam supaya saya sentiasa mematuhi segala suruhan-Nya tanpa leka..

Semoga segalanya berjaya saya penuhi..Aminnn..

Saya tag mereka :

*adios, wassalam*

1 comment:

Tok Esah said...

Salam, terima kasih kerna sudi join GA akhir tahun.. semoga azam tahun baru tercapai..

p/s: maaf sibuk sikit nak balas, exam 2 minggu!!

senarai nama penuh boleh lihat sini..senarai penuh join GiveAway akhir tahun 2010

nuff