COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Saturday, December 11, 2010

Personaliti Berdasarkan Bantal Semasa Tidur

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..
Kali ni aku nak kongsi sedikit rahsia & personaliti berdasarkan cara penggunaan bantal semasa sedang tidur..Aku terjumpa kat Majalah E-Ring tadi..hehh ^_^

1) Memeluk Bantal


Mereka yang suka tidur dengan memeluk bantal biasanya berjiwa seni..Penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera..Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik..Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi..Mereka juga sangat prihatin terhadap ketatasusuilaan..


2) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki


Mereka mempunyai sifat kurang baik..Jarang bergaul dengan orang ramai, malah kaku dalam pergaulan..Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois..Golongan ini gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita-cita dan tidak suka berusaha..

3)  Menggunakan Banyak Bantal


Mereka biasanya kurang keyakinan..Dalam kehidupan seharian, mereka memerlukan banyak pendamping..Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan dari orang lain..


4)  Tidur Dengan Satu Bantal


Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya..Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata..


5)  Tidur Tanpa Bantal


Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi..Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego..



Setakat ni kebenarannya belum terbukti lagi..Aku just nak kongsikan ni sekadar untuk suka-suka sahaja..Harap maklum ok =p Owh seronok pulak aku tengok baby ni tidur..Alalala shohmel
(ayat Aliff Yuha @ Acun) Nak tidur jugak lah..Haha.. Ok,
*adios, wassalam*

16 comments:

AiDa AzRyN said...

Aida suka tdo dgn byk bantal..
huhu..

KimiCnoL said...

saya tido mesti peluk bantal..hehe

JOM BACE ENTRY BARU =)
"1.Cancer??"

Fiqah Alias said...

fiqah tido peluk bantal..kalo xde bantaL utk dipeluk..maknenye..fiqah xkan tido laaa..(^.~) huhu..

^baju kurung^ said...

tdo peluk bantal bleh, xde bantal pon tdo jgak. nak masuk ktegori mane nih?

Aida Fanna said...

saya tdo tanpa bantal..tp konfiden sy kureng... T_T
http://aida-far.blogspot.com/

aming said...

care ak ltk kpla bwh bntal..

miszlullaby said...

kekeke..ML tidur secara rawak.Cam mana tu ek??=P

hans said...

semuanya aku buat
macam mana nih?
hahahhaha

P/S : Jom Baca Episod Baru Siri Antara Dia, Kau Dan Aku

Sca Ndx said...

tido berbantakl kat dgn orang cane?hee

Sharinginfoz said...

macam2 cara org tidur kan

kAziShA said...

heheh..memang macam-macam gaya =p

Sephi Sephia said...

Ini sekadar ramalan sajakan?
Kalau semua gaya tidur ada macam mana?

=)

little cart00n said...

kalau tido, bantal mesti kena tutup muka n dada..kalau tak, rasa mcm smthing je..hahah

Ery Farieha said...

suka peluk bantal
kalau x peluk, x leh tido
=.=

Azuan said...

aku kira pakai satu bantal aje la nie....hohoo

sebelas said...

baru aku tahu macam mana aku tido sebenarnya :D

nuff