COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Saturday, December 25, 2010

Promote Band YUZIKURA ^_^



video


Ok, kat sini aku nak share 1 video..Semenjak dua menjak ni, aku dah berapa banyak kali entah repeat lagu  ni..Aku suka pulak dengar melodinya yang ala-ala indie rock tu..Owh, berkenaan dengan video ni, aku dapat dari channel youtube TheMalauazam iaitu salah seorang "lecturer yang berjiwa pelajar" di kolej aku..Tajuk lagu tersebut adalah "Impian Bersama" - lagu tema untuk "Aura Creative" (sebuah kelab yang berkaitan dengan seni kat kolej aku) ~kurang pasti. Untuk pengetahuan semua, penyayi/pencipta lagu & juga  penulis liriknya adalah seorang rakan sekolej aku Han Fashla Husaini yang aku sendiri tak pernah tegur kat kolej..hahah..Tapi kadang-kadang tu ada jugak lah terserempak dengan beliau..Beliau ni memang betul-betul berjiwa seni kot..Beliau jugak aktif dalam pementasan teater..Setahu aku, beliau merupakan vokalis dalam sebuah band yang diberi nama YUZIKURA<--(klik untuk lebih info/LIKE page ni beramai-ramai) sebuah band yang berasal dari Senawang, Seremban..Buat masa sekarang, mereka sedang mencari/mengumpul material untuk band mereka nih..Sebelum ni mereka ada jugak join macam-macam pertandingan, salah satu daripadanya adalah - Battle Of The Band 2010 dan telah mendapat tempat ketiga..bravo bravo ! hehh ^_^ Hurm, apa lagi ye yang aku tahu pasal band ni..Haa! band ini ber"genre" Hard Rock & dianggotai oleh : 

Han Fashla - Vocals
Nadzir Azis - Lead Guitar
Ijat The Ripper - Rhythm Guitar
Rosman - Bass
Wan - Drums


 p/s : All the best untuk mereka di masa-masa akan datang
(^_^)

(Segala info diperolehi daripada fb Han Fashla..Mintak maaf ambil tanpa kebenaran..Sila jangan saman saya..hikk)

*adios, wassalam*


8 comments:

Anonymous said...

best jugak suare mamat ni..
can go la..

kAziShA said...

@Anon :

hehh..best kan?
insyaAllah boleh pegi jauh ^_^

Encik Tikus said...

minat paramore, keh keh

kAziShA said...

paramore pun best gak =p

hans said...

ada nama Han tu kira mesti best lah band nih
heheheh

P/S : Drama Antara Garisan Memang Layak Ditabalkan Drama Terbaik Anugerah Skrin 2010

kAziShA said...

@hans

ahahah tapi yang ni namanya Hanif..bukan Hanis..hehh ^_^

Han Fashla said...

hahaha..terima kasih..kerana sudi iklan kan..terharu rasanya..apa-apa pun sokongan dari anda turut kami hargai...terukanlah menyokong...amin..Jazakallah....

kAziShA said...

@Han Fashla :


Alamak tuan empunya badan datang pulak..hehh XD

nuff