COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Thursday, December 30, 2010

Rio Ferdinand & Wajah Kegembiraan Pasukan Malaysia

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..
Sekarang ni seluruh rakyat tengah rasa bangga atas Piala Suzuki AFF 2010 yang berjaya dimenangi oleh pasukan Harimau Malaya..Alhamdulillah, walaupun tidak berjaya menewaskan pasukan Indonesia pada 2nd leg tadi, Malaysia telah berjaya mendahului Indonesia dengan mata agregat 4-2..Tak seperti match yang sebelum ni, aku berjaya tengok match ni dari mula sampai lah tamat..Sampai diorang dah julang piala tu dengan bangga & gembiranya, baru lah aku balik..Hahaha memang excited gila kot..Masa perlawanan tadi, aku & kawan-kawan dapat rasa cuak + seram + berdebar-debar..Aku tak dapat bayangkan perasaan pemain-pemain yang berjuang kat atas padang tadi..Mesti lah lagi berganda-ganda debarnya..Apa-apa pun, aku nak ucapkan berbanyak tahniah jugak kat rakyat Indonesia yang supportive..Harap-harap lepas ni dah tak ada lah pergaduhan-pergaduhan yang tak diingini berlaku lagi ye..Kita kan serumpun..Peace ^_^v  


 Aku terjumpa ni kat Twitter ^_^
(Ucapan tahniah dari Rio Ferdinand)

 TAHNIAH MALAYSIA !
(Yang penting Asraruddin Putra yang paling excited kat depan tuh =p dan Khyril Muhymeen tetap terselit kat situ..hehh ^_^)


*adios, wassalam*

8 comments:

Admiral Hafiz said...

bangga woo malaysia menang!


Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

Cik SHiNJU said...

Salam...

Teruja lagi nih...
Dpt kalahkan Indon sgt2 bermakna
di sebalik kegawatan hubungan dua negara!

kAziShA said...

@Admiral Hafiz

Yeahh ! bangga ^_^

kAziShA said...

@Cik SHiNJU

hehe..betul2 =p

Gayahspears said...

yahooo sok cuti..hahaha

Cikbelog said...

gooo Malaysia goooo :)

AtiEnAbErn said...

bangge dengan malaysia ! =)

hans said...

tapi rio sebenarnya sokong indonesia
hohohoh

selamat tahun baru
moga tahun ini lebih baik dari tahun lepas

P/S : Lepak Dengan Kawan - Kawanku Sempena Tahun Baru

nuff