COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Monday, December 27, 2010

Tanah Tumpahnya Darahku

Tanah Tumpahnya Darahku
 
 Kesebelasan Utama

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..Owh terasa sungguh penat betul aku hari ni..Mungkin sebab kelas aku tadi tamat pukul 6 petang..Ni pun belum dapat rehat secukupnya lagi..Tapi, demi team Harimau Malaya tercinta, (hahhaha!) aku sanggup luangkan masa membebel kejap..hihi..Kebanyakan blog yang aku jenguk hari ni pun memang dah ramai yang bercerita pasal bola..Aku pun tak mungkin lah nak ketinggalan, mesti lah nak post jugak pasal kejayaan Malaysia..Dah kata pun gila bola..Kalau aku kat rumah, memang dah confirm lah satu family kat depan tv..Layan match sama-sama, jerit sama-sama, kritik sama-sama..Hahaha memang riuh la rumah aku..Bila aku tiba-tiba "lost" pasal bola, aku terus tanya macam-macam kat abah & abang-abang aku..Sampai lah aku faham apa yang terjadi kat atas padang tu..hihi ^_^  Aku memang betul-betul rasa tak tenteram semalam sebab tak berpeluang nak tengok separuh masa pertama permainan..Tak ada geng pulak..Yela, aku sekarang  ada kat hostel..Baru masuk minggu kedua dalam semester yang baru ni..Sedih je..Tapi tak rugi aku lepak kat kedai mamak bawah ni dengan Mira layan second half match..


Fuhh memang time tu lah team Harimau Malaya mengganas..Memang terbaik lah..Aku rasa, semua dah sedia maklum kot tentang kontroversi serangan laserLASERlaser dari penyokong kebangsaan semalam..Bagi aku sendiri lah kan, tindakan penyokong Malaysia semalam tu memang tak patut berlaku pun..Sangat tak patut..Masing-masing pun buat salah..Dan laser tu bukan faktor utama Malaysia menang semalam..Hurm, kalau dah nama pun bola, ada yang menang, ada yang kalah..Takkan laa semua nak menang je kan..Lepas tamat match semalam, aku merayau-rayau kat TWITTER jap, memang banyak gila lah tweet yang mengecam Malaysia..Dah jadi macam negara wanted je..Siap ada yang ugut nak bunuh pemain Malaysia masa kat Indonesia nanti..Fuhh seram pulak aku baca T_T  Sedih pun ada, ye lah..Kita ni pun hidup satu rumpun kan..Tak berapa nak indah lah bila wujud kes gaduh-gaduh macam ni..Aku nak cakap banyak-banyak pasal negara serumpun ni pun tak boleh sangat ni..Harapan aku, semoga pemain-pemain Malaysia aman & baik-baik saja kat sana..Dan semoga Malaysia dapat teruskan semangat "Harimau Mengganas" semalam tu pada match di sana nanti..Match malam Rabu nanti aku tak boleh ketinggalan..Wajib tengok..hehe..

Harimau Malaya vs Sang Garuda

 Nak jugak letak gambar Khyril Muhymeen ni walaupun dia tak main semalam..heheh go Khyril go ^_^



Owhh one more thing, introducing my new boifren,,,
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tadaaa !


Asraruddin Putra..
Pemain pertahanan Malaysia..hikk
(gambar curik kat fb beliau)
Harap-harap Rozita Che' Wan tak marah..lol !



*adios, wassalam*




8 comments:

hans said...

best gila match semalam
memang superb gol malaysia


eh
mamat tu dengan rozita che wan ker?

P/S : 5 Perkara Yang Aku Tak Suka Bila Terperangkap Gara - Gara Kesesakan Jalan Raya

kAziShA said...

@hans :


pernah digosipkan bersama..heheh ^_^

fyna said...

x sbr nk tunggu match esok....

Burp said...

Malaysia hebat!!! :D

kAziShA said...

Malaysia boleh ^_^

Silent Thinker said...

kamu ditag
tq
http://safiyahezora.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan-by-cikgu-akim.html

Mohamadazhan hjDesa said...

teruskan perjuangan Malaysia!

hans said...

owh
yer ke?
aku baru tahu

P/S : Tolong Vote Saya Sebab Saya Nak Menang Buku Nih! (^_^)Y

nuff