COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Saturday, February 12, 2011

Jom Tengok Movie

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..
Hari ni aku nak kongsi satu website yang memang sesuai untuk orang-orang yang dalam fasa kebosanan macam aku sekarang nih..Yelah, hujung minggu..Nak keluar merayau dengan kawan-kawan, orang tak ajak pulak..tetttt..Aku pun baru je jumpa website ni, lepas diberitahu oleh kawan baik aku, Ieka Hafieka kat fb hari tu..Bila dah takde kerja sangat, memang ini lah tempatnya untuk buang masa..hehh..Macam-macam cerita ada kat sana..Nak loadingfilem pun tak lambat sangat..Laju jugak la..hoho..


Antara cerita yang ada disediakan kat sana adalah :
MALAY MOVIE
  • Hantu Kak Limah Balik Rumah
  • Cuti-cuti Cinta
  • Magika
  • Damping Malam
  • Aku Masih Dara
  • Ngangkung
  • 4 Madu
  • Estet
  • Legenda Budak Setan
  • Mantra
  • Syurga Cinta 
  • Skrip 7707
  • Muallaf
  • Cinta U-turn
  • Setem
  • dan macam-macam lagi..banyak sangat la nak listkan kat sini..hehh

DRAMA :
  • Jangan Pandang Belakang Congkak
  • Bujang Sepah Silalalitamplom
  • Ustaz Coklat
  • Natrah
  • Gelanggang Raja Lawak 5
  • Lagenda Budak Setan
  • Oh Yeah
TELEMOVIE :
  • Tangisan Langsuir
  • Susuk Amanda
  • Cinta Hantu
  • Kum Kum
  • Ragam Menantu
  • Gadis Cuci
  • La Ikro Ha Fiddin
ENGLISH MOVIE PULAK :
  • Toy Story 4
  • Faster
  • Resident Evil : Afterlife
  • The Green Hornet
  • The Social Network
  • Skyline
  • Salt
  • Season Of The Witch
  • dan lain-lain.
Tadi aku ingat nak layan Telemovie Kum Kum jap..Cerita seram neh..Dulu pernah ditayangkan kat Astro Ria..Aku tak dapat tengok masa tu..Tapi baru beberapa minit aku tengok tadi, dah meremang pulak..Dah la nak masuk Maghrib da ni..hehh..Lain kali la aku tengok =P

website yang dimaksudkan :
jom serangggggg ^_^
HEhh..ok lah, 
*adios, wassalam*


nuff