COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Thursday, March 10, 2011

25 Perkara Tentang Kazisha

Assalamualaikum & Salam sejahtera..Kali ni aku just nak buat satu tag yang aku dah simpan berbulan-bulan lamanya =.=" Mintak maaf ye ENCIK APIH EL-NINO.. Hehh sebenarnya kalau nak diikutkan, 25 ni belum cukup..Tapi disebabkan tag ni mintak 25 je, takkan aku nak bagi lebih-lebih pulak kan..hoho


1) Suka nombor 7
2) Mudah menangis walaupun masalah kecik je..LOL
3) Akan rasa hidup ni tak tenteram bila ada orang tak puas hati / simpan dendam dengan aku
4) Jarang tidur sebelum pukul 2 pagi >_<
5) Bila kat rumah, aku akan automatik bertukar jadi orang yang "gila" (Family aku je tau apa maksud ni..hehh)
6) Sangat sayangkan binatang yang bergelar kucing

 kucing aku


7) Sejak akhir-akhir ni dah mula terpengaruh dengan k-pop & j-pop =.="
8) Prefer sms berbanding call
9) Suka menyanyi walaupun suara entah apa-apa
10) Susah nak mesra dengan orang yang baru dikenali
11) Pantang nampak kedai-kedai yang menjual patung lembut (teddy bear) & kedai buku. Mesti nak singgah



12) Suka tengok kartun
13) Seorang yang sangat cuai dalam setiap kerja yang aku buat >_<
14) Selalu dengar lagu dengan volume yang maksimum selagi telinga tak pekak..hehh
15) Minat subjek English sejak sekolah rendah
16) Akan bertukar agresif secara tiba-tiba bila tengok match bolasepak
17) Sudah mula berminat menonton v-log terutama dari Anwar Hadi & Mohd Luthfi
18) Selalu membuli & dibuli oleh adik sendiri
19) Kerap menangis dengan kematian kucing yang manja dengan aku
20) Tak boleh simpan masalah sorang-sorang. Mesti nak kena share dengan kawan rapat
21) Sedang menggilai lagu-lagu kumpulan Ft Island & SHINee

Ft Island

SHINee

22) Sekali aku berkawan, selamanya aku tak akan lupakan
23) Masa kecik-kecik dulu, sangat manja dengan abah aku. Berkepit je ke sana sini
24) Pernah jadi "artis" sekejap masa berumur 4 tahun =p 
25) Suka tengok pemandangan kat tepi pantai & suka mengadap ke langit (tafsir bentuk awan) hehe


 Ciptaan-Nya

*adios, wassalam*

14 comments:

Cik Yana said...

ada 2,3 point yang sama dengan cik Yana. Hehehe~

DaRk ViRusZ said...

wow!!pnh jd artis..huhuhu..hebat

irzat adam said...

LIKE!!

Cempaka Biru said...

Artis apa ??? Salam ziarah, cempaka.

entri terbaru : Hikayat Merong Mahawangsa. http://gadiscempaka.blogspot.com/2011/03/merong-mahawangsa.html

Edy Ramanov said...

wah, best nih dah tau rahisa tentang kazisha. hehehe.

Katak Besar Selera Pun Besar

DaK CoMoT said...

akan agresif bila tgk bola???hehehh kena dok joh2 la ni...teehee

Nobita Sensei said...

suka no 7 jugak.

kAziShA said...

@Cik Yana :

Hee, kita serupa :p

kAziShA said...

@DaRk ViRusZ :

Artis yang tak sempat feymes :p

kAziShA said...

@irzat adam :

Thanks :)

kAziShA said...

@Cempaka Biru :

Artis tu, masa saya kecik-kecik dulu, umur 4 tahun, saya pernah buat persembahan nyanyian kat banyak tempat. Nyanyi lagu Jamal Abdillah, walaupun tak berapa faham perkataan-perkataan yang saya sebut masa tu :p

kAziShA said...

@Edy Ramanov :

Hee, alamak ! kantoi ^_^

kAziShA said...

@DaK CoMoT :

Agresif macam menjerit ke bila tak masuk gol..Kekadang boleh jadi emo jugak..Wakaka :)

kAziShA said...

@Nobita Sensei :

Yeah ! High 5 ! Hehe :)

nuff