COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Friday, March 4, 2011

Happy Birthday Budak-budak Bulan Mac =)


Assalamualaikum & Salam Sejahtera..Hari ni tak banyak benda aku nak bebelkan..Disebabkan hari ni merupakan 4hb Mac, aku just nak sampaikan ucapan ringkas untuk seorang sahabat yang aku kenali sejak 8 tahun dahulu..Wahh..Lama jugak tu..Huu =) Tarikh birthday kami dekat-dekat je,sehari sebelum aku..So, insyaAllah aku tak akan lupa nak wish birthday beliau ni tiap-tiap tahun..Hehh ^_^

 
Happy birthday laa orang tua - Mohamad Aswadi Ariffin =P
HAHA

KAWAN SAMPAI MATI OK =)


Kat sini jugak aku nak sampaikan ucapan birthday "advance" untuk sahabat-sahabat aku yang lain..Yang jugak akan menyambut birthday tak lama lagi..Antaranya ;


Khairil Affandi @ Apok
6 Mac 1991

Zahriha Jawawi @ Reha
6 Mac 1991

Farid @ Ayid
9 Mac 1991

 Harith Faisal @ Harith
10 Mac 1991

Syakirah @ Syaker
11 Mac 1991

Ain Azman @ Ain
13 Mac 1991

Fatin Farahin @ Kak Ros
19 mac 1991

Syamsid Dhuha @ Flymoo
19 Mac 1991

Majulah budak-budak bulan Mac untuk negara !
HAHAH
(ni yang birthday diorang sebelum 20hb je ni)

*adios, wassalam*



8 comments:

Cik Yana said...

Hehehe~ birthday cik Kazisha bulan Mac jugak kan? Happy birthday :)

kAziShA said...

@Cik yana :

Hehe thanks yup ^_^

Harith Faisal said...

thanks ya...
~harap2 la dapat hadiah bday aku nnti..

kAziShA said...

@Harith Faisal :

hehh..tunggu aku kaya dulu ok ^_^

.:|kamaryeah|:. said...

happy birthday 2 u n me~
sy pon mac jugak~

fairlady oje said...

bufady ak jgn lpe.. kah kah kah

amal_fc1303 said...

birthday saya la nie bulan mac..
thankx2...

TAYAR PANCIT said...

hai awak saye da join awak :) follow me back @ http://tayarpancit.blogspot.com/2011/03/rasmi-senarai-pasukan-f1-2011.html

nuff