COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Friday, April 8, 2011

Hampir Di Penghujung

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..Hari ni aku datang menjenguk blog yang sekian lama aku tinggalkan..Bukan apa, sekarang ni kan musim exam..Aku busy sikit nak settlekan Final Project..Untuk pengetahuan, semester ni, 70% bergantung pada Final Project..Selebihnya baru la dikira dari Final Exam..Sebab tu la payah sikit..Nak kena betul-betul concentrate..Alhamdulillah, sekarang ni dah boleh bernafas dengan lega sebab semuanya sudah diselesaikan..Tinggal nak study untuk paper exam je..Harap-harap semuanya berjalan lancar..Dulu, aku pernah rasa down sebab aku kena buat CD Interaktif yang menceritakan segala-galanya mengenai pakaian berjenama "Burberry".. Akhirnya berhasil juga usaha aku untuk selesaikan dan dan pun dihantar kat lecturer..


Ini merupakan sub-page CD aku..Banyak lagi page kat dalam tu..Huu..Mujur lah masa yang diberikan cukup untuk selesaikan..Agak pening kepala aku nak design, nak susun, nak masuk coding semua @_@ Ini baru subjek REKABENTUK INTERAKTIF..Belum lagi subjek 3D, MOTION GRAPHIC DESIGN, TEKNO VIDEO, PANGKALAN DATA, PENGUCAPAN AWAM..Fuhh..Memang rasa bersyukur sangat sebab dah bebas dari kerja-kerja detail tu semua..Hari-hari mengadap laptop..Tido pukul 3,4 pagi..Kadang-kadang sampai tak tido =.=" Lepas ni aku dah mula bercuti panjang pulak sebelum pergi praktikal..Hurm, setakat ni je lah aku merepek..Lain kali aku sambung lagi ^_~


*adios, wassalam*


8 comments:

++zaa++ said...

ekin, best of LUCK!!!bestnye dpt belajo design2 cm kt ats tuu..bestnye,rse cm nk bljo jugakk ;p

Nobita Sensei said...

menarik jugak final projek macam ni.

xazryx said...

emma watson jadi model tuh .hoho . :)

jaya jr said...

haha..ok ah tu dapat buat CD..blajar design ni kadang-kadang bes jugak

kAziShA said...

@++zaa++ :

thanks zaa :) best of luck utk zaa jugak ^_^

kAziShA said...

@Nobita Sensei :


Hee, memang best, tapi kekadang ade gak rasa tension nak pikir idea design-design baru..

kAziShA said...

@xazryx :


hehe, emma watson memang official model untuk burberry :)

kAziShA said...

@jaya jr :


syok la jugak, dapat pengalaman buat cd..sebelum ni tak pernah amik tau pun :p

nuff