COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Saturday, July 9, 2011

Ada Apa Dengan Cupcakes?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Kali ni aku rasa macam nak kongsi apa yang aku buat dua tiga hari sebelum ni. Selain aktiviti harian yang sekadar membuang masa tak tentu hala, aku jugak ada main design-design. Hee, bak kata orang tu, cuti lama-lama ni bahaya. Lama-lama boleh jem otak nak fikir idea-idea untuk design. Banyak jugak design yang aku try, tapi kali ni aku just nak kongsi dua design header blog iaitu untuk makcik dan juga kakak saudara aku. 

 QT Cupcakes

 Myketuhar Homemade


Untuk pengetahuan semua. Diorang berdua ni merupakan pengusaha perniagaan Cupcakes. Makcik aku duduk kat Brunei, dan kakak saudara aku tu pulak duduk kat KL. Masing-masing baru je berjinak-jinak dengan perniagaan secara online. Kakak saudara aku bukan je jual cupcakes, ada jugak kek yang pelbagai bentuk dan rupa. Coklat pelbagai perisa pun ada jugak. Cupcake yang diorang buat memang pelbagai. Ada macam-macam jenis dan corak yang kreatif. Kalau tak percaya, cuba la jenguk-jenguk blog diorang ni :


Kalau tak nak beli pun takpe, korang tengok je pun boleh meleleh air liur :)

 

Apa macam? Kalau agak-agak terpikat nak tengok, jangan lupa klik link-link di atas. Ok lah. Sampai sini je. Sambung lain kali :)

*adios, wassalam*


5 comments:

Taufan Bin Ribut said...

cantik lah deco die^_^


Entri terkini : Diorang ni lesbian??
Entri sebelum :All day i do about sexs
Watch my video songs ^_^

Botak said...

tak minat cupcake.,
link aftermarket part utk motorsikal ade tak? hehehe.. :P

Shopppie said...

Lapor...

jenguklah blog saya..

shopppie.blogspot.com

Shopppie said...

lapor..
jenguklah blog saya..

shopppie.blogspot.com

Hans said...

pos dkt saya sekotak
:-)

Apabila Aku Meminati Drama Dan Filem Dari Korea Dan Jepun

nuff