COUNTER

free hit counter

FOLLOWERS

SPONSORED BY





Thursday, May 2, 2013

Dini Thaqifah










 Ini anak saudara aku yang dah berumur setahun lebih. Kat sini aku sertakan gambar beliau ni sejak dari kecil sampai lah ke gambar beliau yang terbaru yang seronok duduk kat atas kereta api supermarket tu. Kesimpulannya kat sini, aku saja nak bagitahu, aku dah abaikan blog aku ni sejak beliau ni belum lahir lagi. Haa, hebat tak hebat?

2 comments:

nurul ezzatie zulkarnain said...

Jemput datang baca entry baru saya =)

Ikhmal Malique said...

comel nya.. nanti bila dah dah besar mesti terharu tgk blog ni ada gambar dia je.. hehe

nuff